communicatie-blikken

Coronavirus

PharmaPartners & het Coronavirus
Het Coronavirus (COVID-19) is momenteel wereldwijd het gesprek van de dag. De toename van het aantal besmettingen en de bezorgdheid die hiermee gepaard gaat, zorgt voor een verhoogde werkdruk binnen de huisartsenpraktijken en apotheken. Wij leven en denken met jullie mee, en doen het maximale om praktijken en apotheken met onze dienstverlening te ondersteunen.

PharmaPartners houdt de berichtgeving en ontwikkelingen rondom dit thema nauwlettend in de gaten en volgt daarin de adviezen die vanuit het RIVM en de overheid worden gegeven. Komende periode houden we u graag op de hoogte via al onze kanalen over alle ontwikkelingen van PharmaPartners rondom het Coronavirus. Een transparante communicatie is van belang zodat u weet wat u van PharmaPartners kunt verwachten in deze periode. Op deze pagina delen wij alle updates omtrent de aanpak van PharmaPartners omtrent het coronavirus met u.

FAQ Medicom, Pharmacom en Hapicom

Op ons klantenportaal (mijn.pharmapartners.nl) vindt u daarnaast ook een FAQ, specifiek gericht op vragen omtrent Medicom, Pharmacom en Hapicom en die betrekking hebben op de Coronavirus pandemie. Hier vindt u antwoorden op de meest voorkomende vragen, handige tips en handleidingen. De pagina wordt dagelijks  gereviewd en aangevuld wanneer dat nodig is.

Documenten

Actuele berichten Meer actueel
Relevante links
Antwoord op inhoudelijke Medicom en Pharmacom vragen
Inhoudelijke Medicom en Pharmacom vragen die betrekking hebben op de Coronavirus pandemie worden via mijn.pharmapartners.nl beantwoord en dagelijks aangevuld.

Op het klantportaal mijn.pharmapartners.nl staat een FAQ gericht op de veelvoorkomende vragen die betrekking hebben tot de Coronavirus pandemie en het gebruik van Medicom en Pharmacom.

In deze FAQ komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • Hoe kan een medewerker thuis werken maar wel inloggen in de eigen omgeving?
  • Hoe stel ik de waarneming open?
  • Kan ik al mijn patiënten via de mail informeren vanuit Medicom?
  • Kan ik mijn agenda delen met andere praktijken?
  • Kan ik de SMS herinnering service tijdelijk uitschakelen?
  • Hoe kan ik mijn patiënten informeren vanuit Pharmacom?
  • Hoe kan ik voorkomen dat patiënten via MGn afspraken inplannen?

Het portaal wordt op dagelijkse basis aangevuld met handige tips, handleidingen en tools die u kunnen helpen tijdens deze periode waar hoge druk wordt ervaren in de Huisartsenpraktijk en Apotheek.

Download ""